zaterdag 4 februari 2012

Winterplezier 2012

Ik kom maar niet van mijn koorts af. Gelukkig is het type koorts wel veranderd. Een week geleden lag ik nog te hallucineren in mijn bed. Nu heb ik 'last' van schaatskoorts. Dit maakt het, door de vorst, niet kunnen vissen op mijn favoriete wateren een stuk dragelijker. Ik ga hier geen lang verhaal over typen, maar wil wel een paar foto's met jullie delen. Veel kijkplezier!

Dikke pret voor mijn jongste dochter.

De start van een schaatstocht in Friesland.

Prachtige route.

Het werd een stralende dag.

In mijn geheugen gegrift.


2 opmerkingen:

  1. Vet! Koud vet weliswaar maar toch vet. Toffe pix Koen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt! Ik weet dat jij het wel mooi vindt dat het weer gaat dooien, maar het schaatsvirus is bij mij nog steeds niet over. Aankomend weekend weer wat tochtjes rijden en daarna weer de aandacht bij het vissen :)

    Gr. Koen.

    BeantwoordenVerwijderen