dinsdag 4 juni 2013

De sloot – deel 6 (een onverwacht bezoek)

Ik ben iedere dag even bij de sloot. De reden is het voeren. Dat maak ik mezelf graag wijs. De echte reden is misschien wel de behoefte aan mijn dagelijkse portie rust. Het voeren is een mooi excuus om mij in de sprookjesachtige omgeving van de sloot te begeven. Vroeger had ik een hond. Het uitlaten was toen een goede reden om even de dagelijkse hectiek  te ontvluchten. Nu heb ik het voeren. Ieder hondloze hondenmens kan ik het aanraden. Ga voeren! Ook heb ik even gevist. Ik wilde een aanbeet op de pen vastleggen. Ik legde iets anders vast. Ook leuk! Check het filmpje…

8 opmerkingen:

  1. Gaaf, maar met een hond was deze niet voorbij gekomen. Echt cool zo midden in de natuur.

    Grtx, FER

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, dat klopt! Ik denk er wel eens over na om weer een hond te nemen, maar dan gebeuren dit soort dingen een stuk minder vaak. En juist deze ervaringen maken het vissen zo leuk voor mij.

      Gr. Koen.

      Verwijderen
  2. Joh, die is inderdaad onverwacht! Mooi hoor

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voordat ik hem zag hoorde ik hem al... snel de camera op de plek ingesteld waar ik hem verwachtte en ja hoor. Hij loopt zo het beeld in! Leuk hè! :)

      Gr. Koen.

      Verwijderen
  3. Het lijkt wel een aflevering van "wildlife" " Natuurlijk" weer mooi gefilmd.

    Groet, Björn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof man! Weet je nog die vos van laatst? Die heb ik nu ook op film, zal binnenkort eens iets in elkaar bakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tjonge das nog eens een aangename verrassing. Die herten zijn normaal gesproken zo schuw.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Björn: Dank je! :)

    @Rolf: Ja, ja, dat weet ik nog. Ben ik benieuwd naar. Succes met bakken!

    @Tsak: Dat is zo, maar als je stil zit en ze ruiken je niet, dan merken ze je maar moeilijk op. Ik heb het niet kunnen filmen, maar deze ree kwam later nog even terug… zo van, wat zit daar nou!? Nog weer later sprong hij zo’n 50 meter naast me de sloot in en zwom naar de overkant.

    BeantwoordenVerwijderen