maandag 27 augustus 2012

Terug van vakantie (film: La Semois)

De vakantie zit er weer op voor mij. Ik ben twee keer een week weg geweest. Eerst naar België. Lekker vissen in de Semois en later naar Texel. Texel heb ik zonder hengels mogen ervaren. Ik heb veel gelezen, me gedragen als echte vogelaar, maar vooral heb ik veel leuke dingen met mijn kinderen gedaan zoals schelpen zoeken en vliegeren.
 
Weer eens iets anders dan hengelen...
Het vissen in de rivier La Semois was weer prachtig. Vorig jaar heb ik er ook twee keer gevist. Zie de verslagen La Semois deel 1 en  La Semois deel 2. Dit jaar zag ik bij aankomst meteen dat het water erg hoog stond (hoewel het nog veel hoger kon... zo zou blijken na een fikse regenbui...). Ook zag ik in de buurt van de camping, in tegensteling tot vorig jaar, geen grote barbelen en snepen rondzwemmen. Gelukkig wel genoeg kopvoorns en forellen. Ook leuk! Waar ik dit jaar vooral van heb genoten was de manier waarop mijn middelste dochtertje Emi het vissen beleefde. Ze ving ontzettend veel verschillende soorten vissen. Eerst onder begeleiding van mij en later min of meer zelfstandig. En dan heb ik het over maden op de haak zetten t/m het onthaken en terugzetten van de vissen aan toe. Hieronder toon ik jullie een filmpje over de rivier. Het meeste heb ik dit jaar gefilmd, maar er zitten ook wat beelden van vorig jaar in verwerkt.
 

1 opmerking:

  1. Snelle reactie....

    Geweldig filmpje..ik droomde eventjes weg ;-).
    Later reageer ik inhoudelijk...

    Groet,
    Dale

    BeantwoordenVerwijderen