zondag 19 november 2017

In DÉ KARPERWERELD

Op dit blog in de update van zaterdag 6 mei 2017 (Titel: De Lot - Een impressie), schreef ik de volgende tekst:

Eindelijk heb ik er ook gevist. Na alle verhalen en filmpjes gelezen en gezien te hebben wilde ik zelf de Lot ook ervaren. Dit is mij ontzettend goed bevallen! Onder andere door een zeer degelijke voorbereiding werd het een succesvolle trip waar ik graag een artikel over ga schrijven. Toch kan ik het niet laten om nu alvast iets te laten zien. Hierbij een heel kort filmpje met daarin één van de vangsten.

Voor wie het filmpje nog niet gezien heeft klik hier.

En nu dan ook een foto van mijn, tijdens deze trip gevangen, droomvis! Meer dan een meter lang en over de 40 pond zwaar. Een vangst om nooit meer te vergeten. 



Lees het verhaal achter deze foto in Dé Karperwereld 117. Veel leesplezier!

3 opmerkingen:

  1. Wat een plaatje Koen! Een prachtige vis in een formidabe setting!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Formidabele dus... Waar is de autocorrectie als je hem nodig hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ik begreep wat je bedoelde hoor. Prachtig hè, en in het voorjaar mag ik weer :)

      Verwijderen