zondag 24 september 2017

In DÉ KARPERWERELD

Dé Karperwereld 116 is uit met daarin het door mij geschreven artikel Nazomer richting herfst. In dit verhaal leg ik uit hoe ik in deze periode van het jaar vis en ook de vangst van onderstaande schubkarper is beschreven.

Natuurlijk zit deze editie ook weer boordevol interessante artikelen van andere auteurs. Een aanrader is bijvoorbeeld het op een heerlijke manier geschreven verhaal van Christian Hummelink. Voor iedereen die even iets anders wil dan het vluchtige internet, is dit magazine (en zeker deze editie) een aanrader. Veel leesplezier!

2 opmerkingen:

  1. Hoe is het met de metersnoeken Koen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op het moment ben ik nog volop aan het karpervissen. Ik laat het van mijn gevoel afhangen of ik deze winter doorga met karperen of juist het snoeken weer oppak.

      Gr Koen

      Verwijderen