vrijdag 15 mei 2015

In DÉ KARPERWERELD

Alweer ruim twee jaar geleden schreef ik voor Dé Karperwereld 89 het artikel Van kind tot vissende vader. Iets waar ik enorm trots op was en nog steeds ben. Dit smaakte natuurlijk naar meer, maar door met name mijn nieuwe baan als coördinator van een onderwijslocatie vond ik niet de tijd om een nieuw artikel te schrijven. Dit jaar (het is potverdorie alweer 2015!) is de hectiek grotendeels achter de rug en heb ik weer de tijd gevonden voor het schrijven van een nieuw artikel. Het artikel heet Vergeten sloot en is te lezen in Dé Karperwereld 102 vanaf blz. 60. Abonnees hebben het magazine waarschijnlijk al in de bus gekregen en binnenkort is het magazine ook in de winkel te verkrijgen.
 

2 opmerkingen:

  1. Koenieieieieieieieieieieieie!!! Mijn Drentse visvriend!! Ga hem gelijk kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah leuk man! Veel leesplezier. Spreek je binnenkort wel weer :)

      Verwijderen