dinsdag 3 juli 2012

Penvissen met Dale

In een mailwisseling stelde Dale de, volgens hem misschien wel wat brutale, vraag of we niet eens een keer samen konden gaan vissen. Nu ben ik best wel gesteld op de uurtjes die ik alleen kan vissen. In mijn ‘normale’ leven ben ik continu onder de mensen en het alleen vissen brengt zeg maar een beetje balans in het geheel. Toch twijfelde ik niet met ja te antwoorden op de vraag van Dale.  Ik had de verwachting dat Dale zo iemand is waarbij je helemaal jezelf kan zijn.  Waar je praat als je zin hebt in praten en waar je stil kunt zijn zonder dat het pijnlijk wordt. Heerlijk zulk soort mensen!


Als gastheer wilde ik het Dale zo goed mogelijk naar de zin maken. Ik had de te bevissen stekken dan ook zorgvuldig uitgekozen en gedurende een week aangevoerd. Niets moest aan het toeval worden overgelaten.  Wil je weten hoe de dag is verlopen, check dan het verslag geschreven door Dale:

http://metdepenopkarper.blogspot.nl/

Wil je ook een fotoverslag van de dag zien? Kijk snel verder:

Fotoverslag van een dag penvissen met Dale.

De dag start met een prachtige zeelt. Bijzonder,
want het is 12 jaar geleden dat Dale voor
het laatst een gevangen had.
Opperste concentratie bij Dale...
Dale in gevecht met een sterke vis!
Oh oh oh, wat was Dale blij! En ik niet minder hoor :)
Kan het nog krommer?
Na speuren, sluipen en een misser is dit de ultieme beloning.
Een wel hele mooie voor op de pen!
Missie geslaagd!
En natuurlijk gaan ze allemaal weer netjes terug...
Mijn beurt...
Een klein brutaal karpertje. Leuk!
Het laatste kwartiertje... veel sfeer... weinig vis...

2 opmerkingen:

  1. Mooi fotoverslag Koen. Volgens mij heeft Dale het wel naar zijn zin gehad zo van de foto's af te zien. Die foto met Dale op z'n hurken met hengel in de hand zegt al een heleboel!

    BeantwoordenVerwijderen