woensdag 26 juli 2017

Een nachtje genieten...

De laatste tijd heb ik veel met mijn dochters gevist. Af en toe op karpers, maar ook 'gewoon' op voorntjes. Deze basis van het vissen geef ik ze graag mee.
Ook ben ik zelf regelmatig met de penhengel op stap geweest en heb een aantal flinke dames mogen vangen. Het nachtvissen liet ik dus even los, maar het begon weer te kriebelen. Het parapluutje werd weer opengeklapt, de piepers in de grond gestoken en de rigjes werden op tactische plekjes ingeworpen. Hierbij geen lang verhaal, maar een kort filmpje van een nachtje volop genieten aan de waterkant.


6 opmerkingen:

  1. Hoi Koen,

    Weer een mooie video. Vis jij altijd met zo'n lekker simpel rigje zonder line aligner, putty en siliconenrubber? Snwman popup toch?

    Groet,
    Mark Dontje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Mark,

      Ik vis graag zo simpel mogelijk en dat kon in dit geval. Ook met deze rig waren de karpers prima gehaakt. Als het nodig is pas ik de rig wel aan m.b.v line aligner, shot on the hook etc.

      Groet,

      Koen

      Verwijderen
    2. Fijn om te zien dat het ook simpel kan! Vis zelf vaak met de pen of (method)feeder en ben het statisch vissen een beetje aan het oppakken (als bonushengel naast de feeder bijv.).
      Soms zie je door de bomen het bos niet meer als je in de hengelsport zaak staat met een hele wand met end-tackle en 1000 soorten haken e.d.

      Thanks!

      Groetjes,
      Mark

      Verwijderen
  2. Mooie buffel na-tijdens een nachtje genieten.

    BeantwoordenVerwijderen